sie 10 2016

Nie można powstrzymać ludzi przed wygłaszaniem...


Komentarze: 0
Zachęcanie do  wydawania ocen i opinii z prawej publiczności.
 
Innymi słowy, segment odbiorców . Nie sms z internetu można powstrzymać ludzi przed opuszczeniem negatywnych ocen i opinii, ale można zachować pewną kontrolę nad tym, jak wiele negatywnych opinii sprawiają, że na forum publicznym. Za pomocą narzędzia segmentacji pozwala na grupy odbiorców i przechwytywania negatywną opinię bezpośrednio, natomiast dodatnie sprzężenie zwrotne jest zachęcany do być pozostawione w App Store.
 
Aby zacząć skutecznie segmentację klientów, należy rozważyć te trzy wskazówki:
 
Zacznij od zrozumienia kto dzwonił do mnie swoich celów. Chcesz zwiększyć swoje ocen i recenzji? Chcesz usłyszeć od niezadowolonych klientów, aby zrozumieć, w jaki sposób, aby ich doświadczenie lepiej? Chcesz wiedzieć, co utrzymuje najbardziej aktywni klienci wracają do swojej aplikacji? Gdy znasz swoje cele, będzie można określić odpowiednich odbiorców docelowych.
Następnie określa się segment odbiorców. Można utworzyć segmenty w oparciu o specyfikacje swoich klientów urządzeń (dane urządzenia), która wersja aplikacji, z których korzystają, jak aktywne są w obrębie aplikacji, lub jakiekolwiek inne informacje, które są specyficzne dla danej branży (niestandardowe danych zarówno osoby i urządzenia).
Wreszcie, oceniać swoje wyniki. Czy udało się osiągnąć swoje cele z segmentu (ów) używanego? Jeśli nie, pracy, aby zrozumieć, w jaki sposób można kto dzwonił orange skonfigurować inny odcinek, który jest bardziej odpowiedni do żądanego rezultatu.
taafajna1 : :
Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz